ZDROJE


ZÁSADY VÝBĚRU: INFORMACE PŘEDEVŠÍM! NEJVĚTŠÍ CHYBA JE NEVYUŽITÍ MOŽNOSTÍ! VŠE VARIABILNÍ JEN FLEXIBILNĚ! I PRAVDĚPODOBNÉ HRANICE JISTOT, BÝVAJÍ VYUŽITELNÉ. POZORNĚ ČTOUCÍ JE RYCHLEJI JISTĚJI JDOUCÍ. NEJRYCHLEJI ZDE AI HLEDÁ, GENDER STUDIES JE ZDE VĚDA. I DLE VÝBĚRU.

WORD PRESS ZDE dává už plus pět knih, 55 000 vzorů, zásad i grifů, autor i tutor RAY FOX : 1/ SÍLA VÍRY – ISBN 978-80-7568-028-0, plus 2/ STYL ZISK – ISBN 978-80-7568-029-7, plus 3/ TABU RASA – ISBN 978-80-7568-030-3 plus 4/ VĚDĚT JAK – ISBN 978-80-7568-292-5, plus 5/ STOP ILUZI – ISBN 978-80-7568-471-4. PLUS:

1/ KDO DOSTÁVÁ CO A PROČ, nové ekonomické směry, návrhy trhů plus párování vhodných kontaktů tzv. matchmaking. Alvin E. Roth Nobelova cena za ekonomiku. ISBN 978-80-7252-646-8, PRÁH

2/ LIDSKÉ JEDNÁNÍ, pojednání o ekonomii. /unikátní spekulace a meze možného/. Ludwig von Misses, ISBN 978-80-86389-61-5, GRADA.

3/ NOVÉ ZBRANĚ VLIVU, psychologie přesvědčování, online svět. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-181-8, Jan Melvil.

4/ ŠUM, chyby lidského úsudku. Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Gass R.Sunstein ISBN 978-80-7555-148-1, Jan Melvil.

5/ MANIPULATIVNÍ RÉTORIKA, – nejlepší manipulativní triky a techniky. Wladislav Jachtchenko ISBN 978-80-271-2205-9, Golmann Verlag.

6/ PŘED-SVĚDČOVÁNÍ, revoluční způsob jak ovlivnit i přesvědčit. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-014-9, Goldmann Verlag.

7/ ZAKÁZANÁ RÉTORIKA, 30 manipulativních technik a už nový výběr. Gloria Beck, ISBN 978-80-247-1743-2, GRADA.

8/ POKROK BEZ POVOLENÍ, jak i sdílená ekonomika, crowdfunding a kryptoměny, změnily svět. Robert Chovanculiak, ISBN 978-80-271-1755-0, GRADA.

9/ SOCIÁLNĚ ÚSPĚŠNÍ PSYCHOPATI, anebo vzpoura deprivantů 1996-2020. Autor František Koukolík, ISBN 978-80-7492-473-6, GALÉN.

10/ SOCIÁLNÍ ANDRAGOGIKA, andragogika i v procesu socializace lidí. Jan Barták, Milan Demjanenko, ISBN 978-80-247-3997-7, GRADA.

11/ BOHATSTVÍ NÁRODŮ, – pojednání, podstata a původ. Adam Smith, ISBN 978-80-86389-60-8, GRADA.

12/ TAO WARRENA BUFFETTA, zkušenosti miliardáře, které vám pomohou. Marry Buffett, David Clarc /Buffettologie/. ISBN 978-80-7349-101-7. PRAGMA.

13/ CHYBY, KTERÉ NÁS STOJÍ PENÍZE, aneb jak si uchránit peněženku. Winard von Petersdorff, Patrick Bernau, ISBN 978-80-249-2882-1, IKAR.

14/ VŠICHNI LŽOU, kdo opravdu jsme, internet i algoritmy. Kniha roku Economist. Seth Stephens Davidowitz, ISBN 978-80-7577-787-4, HOST.

15/ MOC VERSUS SÍLA, skrytí činitelé, lidské chování. David R. Hawkins, M.D.Ph.D. Arizona, ISBN 978-80-7549-509-9, PRAGMA.

16/ PSYCHOLOG PENĚZ, nadčasové poznatky, dnes International financ bestseller, Morgan Housel, ISBN 978-80-8250-019-9, AURORA 2022.

17/ JAKO BLESK, vzpoura na Wall Street, jak obrat i velké hráče, od Michael Lewis, ISBN 978-80-7363-683-8, DOKOŘÁN.

18/ HLUBOKÁ PRÁCE, pravidla – soustředěný úspěch. -Cal Newport, Angl. originál, ISBN 978-80-7555-008-8, Jan Melvil publishing.

19/ NIKDY NEDĚLEJ KOMPROMIS, aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život. Chris Voss a Tah Raz, ISBN 978-80-7555-002-6. Jan Melvil.

20/ PENÍZE, JAKOU MAJÍ CENU? Andreas Červenka, švédský ekonom a také držitel prestižních cen. ISBN 978-80-7252-504-1, PRÁH.

21/ VÁŠ ČAS JE NEKONEČNÝ /Fabien Olicard/Paris 2019/ISBN 978-80-242-7120-0 EUROMEDIA.

22/ DRUHÁ KŘIVKA/Charles Handy/ISBN 978-80-7261-401-1/Knihovna světového managementu 2015/.

23/ ZROZENI TVOŘIT, Scott Barry Kaufman, PhD- Carolyn Gregoire, – Obsah knihy: Objasnění záhad kreativní mysli, /ISBN 978-80-8182-066-3/ Citadella 2015/.

24/ ILUZE PAMĚTI, /Julia Shaw/2016/ISBN 978-80-7432-793-3/Falešné vzpomínky a proč jim věříme/.

25/ POŘIĎTE SI DRUHÝ MOZEK,/Tiago Forte/ISBN 978-80-7555-189-4/ Pamatovat si všechno, dosáhnout čehokoli,- digitální život/. Jan Mervil publishing.

26/ SÍLA PŘÍBĚHU /Michael Margolis/ISBN 978-80-7413-423-4, A cokoli nemožné už v nevyhnutelné./Zoner Press/.

27/ JAK VLÁDNOU SVĚTU – 22 tajných nástrojů globální moci /Pedro Baňos 2017/ Editorial Planeta,- ISBN 978-80-87525-71-5.

28/ PARADOX MOCI – Jak získáváme a ztrácíme vliv / Dacher Keltner – 2016/ ISBN: 978-80-7390-372-5, Europrint.

29/ VZPOUZEJÍCÍ SE A INTEGRUJÍCÍ MYSL/Roger Martin/ISBN 978-80-7349-497-1 Pragma 2016.

30/ BLÁZNIVÝ GÉNIUS/Randy Gage/Manifest pro podnikatele, Riziko-nová jistota, ISBN: 978-80-8182-039-7, CITADELLA.

31/ BLÁZINEC V SILICON VALLEY -/Antonio García Martínez/- Naše budoucnost- ISBN 978-80-265-0581-5, BizBooks.

32/ PROBUĎTE SVOU SPÍCÍ SÍLU – /Anthony ROBBINS/ – Jednoduchý návod, jak dokonale ovládat své finance, emoce i zdraví. ISBN 978-80-7633-076-4, ALPRESS.

33/ SPOLUPRACUJME – /Barbara Annis a John Gray/ New York 2013 – 8 důvodů, proč si muži se ženami nerozumí v práci. ISBN 978-80-7252-714-4, PALGRAVE MACMILLAN.

34/ NA VRCHOLU – /Brad Stulberg a SteveMagness/ New York 2017 – Nová věda úspěchu, nejlepší výsledky. ISBN 978-80-271-2230-1, GRADA.

35/ BÝT TAK STROJEM – /Mark O’Connell/ New York 2018 – Umělá inteligence, hackeři ad. ISBN 978-80-7252-789-2, Rich Gilligan.

VIZE: Rozbíjí fungující rutiny anebo vztahy, dává časové tlaky a přitom souhlasy s odbornými litaniemi. Pravdy pak krouží jako ptáci nad špinavou prací, jako opilci zvrací tam kde chodíme. Pravdy jsou pak vize které nechceme, radši hezké lži, co snadno najdeme, všude kudy chodíme. Radši lži, než pěšky, bosí jít přes ježky, ke špičaté skále pravdy, s které spadneme. Vize vidí i nové divy, se kterými usilovně, těžce dělat risk nechceme. Vize pravdy je jak zrcadlo, které na nás dopadlo, fakty které nechceme. Tak lžeme více i sobě a každé další nové době. Taková je pravda vize, co nám fakty nosí krize. Bez ARTIFICIAL INTELLIGENCE, rychleji nejde nic, AI stále pomáhá, ze všeho nejvíc. Nutno ale, POZOR, mít kontrolu, dozor. Je nutné i vědět, jaké užít výrazy a jak pro systém formulovat, jinak které zadání. /Ray Fox/.

LEPŠÍ KONTAKTY A MOŽNOSTI, POMÁHÁ ŘEŠIT, KONTAKTNÍ TYPOLOGIE HNI.CZ. Do bezpečnosti AI je nutné investovat více v zájmu všech, nejenom zúčastněných. NIKDO NEVÍ VŠECHNO a stačí vědět, kde co lépe hledat, kde jsou i lepší ZDROJE informací, kontaktů i prostředků všeho druhu, ZDARMA lépe, AI – IHNED. Zde je výběr i FUTUROLOGIE, oblastí vědeckých výzkumů, zabývajících se perspektivami zejména společenských procesů. NÁHODY NEEXISTUJÍ, vždy jsou už ovlivnitelné souvislosti okolností. Za vším je vždy něco, nebo někdo. Všechno má svůj původ a důvod. Nikdy, když je tzv. „náhod“ mnoho, nejde jenom o „náhody“. I o tom zde všechno je. Více všeho je už nutné vidět FUTUROLOGICKY. Hledat už nutné INFO systematicky. Hledané Nutné Informace, HELP NET INFORM hned, dál na HNI.CZ

hni.cz